Ünlü şarkıcı Yavuz Bingöl ve Serdar Ortaç canlı yayında bir araya geldi. Sağlık çalışanları için moral konseri düzenlemeyi düşünen iki arkadaş, hazırlıklarına başladıklarını duyurdu.
Yavuz Bingöl, Serdar Ortaç
Bingöl, “Koronovirüsün yayılmasını önlemek amacıyla herkesin evinde kaldığı bugünlerde, özveriyle çalışan sağlık çalışanlarına ne yapsak az olur” dedi.
“Korona virüsün yayılmasını önlemek amacıyla herkesin evinde kaldığı bugünlerde, özveriyle çalışan sağlık çalışanlarına ne yapsak az olur” diyen Serdar Ortaç, Çevre Hastanesinin sahipleri Mustafa ve Gülten Aşıcıoğlu ile birlikte geliştirdiklerini söyleyerek, sağlık çalışanlarının morale ihtiyaç duyduklarını ifade etti.