Apple, App Store’un politikalarında yaptığı küçük bir değişiklikle, iPhone kullanıcılarının bildirim ekranlarında reklam gösterilmesine izin verdi.
BİR KEZ İZİN VERMEK YETERLİ OLACAK
iPhone kullanıcıları bir defa izin verdiği takdirde, geliştiriciler istedikleri kadar reklam içerikli bildirim gönderebilecekler. Dikkatli kullanıcılar bildirimlere izin vermeyerek bu sorundan kurtulabilir, ancak yanlışlıkla izin veren kullanıcıların canı bir hayli sıkılacak.