Sosyal medyayı aktif kullanan Pınar Altuğ, kendisine yorum yazanlarla girdiği polemiklerle biliniyor. Takipçileri Altuğ’un fotoğrafını doğal bulup beğeni yaptıkları sırada bir kullanıcı işi bozup; “Yaptırmadığı estetik yok, ne doğallığı. Her zaman mükemmel görünmek zorunda değil elbette, ama ‘doğal’ demeniz komik” diye yorum yazdı.
Hemen cevabı yapıştıran Pınar Altuğ; “Rica etsem estetiklerimi bir yazabilir misiniz? Arada unuttuklarım vardır belki…” yazdı.
Başka bir takipçisi de Altuğ’a; “Demekki para her şeyin çözümü değilmiş” diye yorum yaptı. Altuğ ona da; “Evet, mesela asla kalbi güzelleştirmiyor.” diye yazdı.
