Şevval Sam, yıllar önce karıştığı ölümlü trafik kazası ile ilgili magazin muhabirlerine konuştu. Karşı tarafın sekizde sekiz kusurlu çıktığını söyleyen Sam, “Suçum olsaydı cezasını çekmeye hazırdım” dedi.
Habertürk’ten Tolga Aslan’ın haberine göre Şevval Sam: 2005 yılında karıştığı ölümlü trafik kazası ile ilgili konuştu. Maktulün ters yönden gelerek aracına vurduğunu, kaskı olmadığını ve bir gözünün de görmediğini belirtti.
Suçlu olsaydı cezasını çekmeye hazır olduğunu belirten Sam, kullandığı minibüs ile kazanın gerçekleştiğini ifade etti.